ZMRZLINOVÁ DIÉTA

Zmrzlinová diéta          Zdá sa vám to ako zázrak? Zmrzlinová diéta naozaj funguje, a tak ako všetky ostatné, aj táto má určité pravidlá. Zdanlivo ľahká zmrzlinová diéta vyžaduje disciplínu. Dobrou správou však je, že je zdravá.

  • Obsahuje vápnik

Vápnik je dôležitým stavebným kameňom kostí, spevňuje zuby a zabraňuje rednutiu kostí. Jeho nedostatok podporuje ukladanie tuku. Hlavnou zložkou zmrzliny je mlieko - zdroj tohto vzácneho minerálu v príjemnej forme. Asi 8 000 až 1 200 mg kalcia denne je odporúčaná dávka, ktorá okrem spevnenia kostí urýchľuje spaľovanie tukov. Kalifornskí vedci prišli na to, že zmrzlina znižuje tlak, je prevenciou proti obličkovým kameňom a niektorým druhom nádorov. Zmrzlina podporuje tvorbu hormónov šťastia - endorfínov, a preto robí ľudí usmievavejšími. To sme však tušili už od detstva aj bez vedeckých analýz.

  • Vplýva na tuk v tele

Zmrzlina je vhodným „povzbudzovákom" namiesto čokolády. Pomáha pri rôznych diétach prekonať kritické chvíľky. Obsahuje cca 12 percent tuku, v Amerike je to celých 16 percent. Okrem cukru obsahuje sacharidy, bielkoviny, minerály a vitamíny. Jedna bežná porcia, 70 gramov, obsahuje 200 kcal, takže zásadne neovplyvní negatívne prírastok tuku v tele, ak si ju dáte dvakrát týždenne.

  • Za 4 dni 3 kilá dole

Pomocou zmrzlinovej diéty sa pripravila na rolu vo filme Kill Bill 2 krásna Uma Thurman. Dala dolu 12 kg. Tu je recept: RÁNO: Káva so šľahačkou (3 polievkové lyžice) DESIATA: Nízkotučný jogurt s jahodami (200 g) bez cukru OBED: Porcia vanilkovej zmrzliny (200 g) s vanilkovým pudingom bez cukru (300 g) OLOVRANT: Citrónová zmrzlina (150 g) VEČERA: To isté, čo na obed. Diétu nedržte dlhšie ako štyri dni, pite veľa vody, čaju. Milovníčky kávy si môžu dopriať kávu bez cukru s trochou mlieka. Ako pri každej diéte, poraďte sa so svojim lekárom.